Известие

Collapse
No announcement yet.

Помогнете ! Проблем с ЕКУ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помогнете ! Проблем с ЕКУ

    Имам 33 втора серия 1.7 8 клапана с карбуратори. Махнах карбураторите и сложих инжекция от същата модификация двигател, не мога да разбера къде е проблема.. има искра .. име бензин ... трябва ли да се прави настройка на компа или дебитомера ... дайте някакви схеми на положения на кабелите за свещите защото си мисля, че може би има някаква разлика между двата двигатела по начина на палене .. приемам всякакви предложения и най вече снимков материал.
    Last edited by MAD; d.m.y г., 22:31.

  • #2
    Ухаааа, ти си се вкарал във филм. Значи първо ще те изкритикувам. Та на 33 слагат само 2 читави инжекциона. Единият е на 1.3 МАРЕЛИ ИНжекциона, а другият ставащ е Бош мотроник след 92-ра. И двата са с МАП сензор.
    А старият Джетроник на Бош е едно от най-големите технически недоразумения. Аз ако имах 33-ка с джетроник, щях да я направя с карбуратори, а ти искаш да си сложиш нещо скапано в колата. Между другото едната ми 33 е 16V но с карбуратори, именно за да избегна Бош.

    Та от информацията, която си дал, а тя е оскъдна, не става ясно нищо, към което човек да те насочи за проблем. Обясни по-подробно за трансформацията, инжекциона който си сложил, от работеща до последно кола ли е, или са събирани компонентите от различни коли.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      сложих инжекциона уж от работеща кола.. взех всички компоненти от нея .. дори и инсталацията... монтирах всичко .. но не иска да запали .. днеска погледнах мултицета ми дисплея се пукнал нещо ... не мога да замеря дали към дузите отива ток .. защото ме съмнява че може от там да е проблема.. утре ще взема от приятел да ги замеря .. но ми се струва че реда на палене на цилиндрите е друг, но не съм сигурен . оставил съм стария ред, но не знам дали отговаря

      Comment


      • #4
        Реда на палене няма как да се промени, защото механично моторът е същият. Въобще боксерът може да пали само в един възможен ред на палене. Започни първо с елементарните неща, провери си релетата за захранване на помпата и на инжекциона. С какво делко си в момента?
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          сложих другото делко .. защото са с различни букси и самите делка са различни едно от друго .. помпата ми беше спекла отначало ... но я оправих .. релетата също работят .. след малко ще слизам към колата.. ще видя дали не е това което ме съмнява ... липсата на ток към дюзите .. а все пак ще кажеш ли реда на палене на цилиндрите .. може и някоя схемичка да прикачиш

          Comment


          • #6
            1-3-2-4

            Тука има за ровене http://alfaromeo33.extra.hu/
            Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 11:06.
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #7
              сега ще го разгледам тоя сайт

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                1-3-2-4

                Тука има за ровене http://alfaromeo33.extra.hu/
                Много го упъти!
                1 и 3 са дясната глава.
                2и4 са лявата глава.
                Слагаш мотора на белези и където ти показва палеца, там слагаш предния цилиндър на дясната глава. После следва задният цилиндър на дясната глава. После е предният цилиндър на лявата глава и остава задният цилиндър налявата глава
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  надявам се това да помогне.. в петък почивам .. ще видим какво ще успея да скалъпя ... а как мога да разбера дали има налягане в магистралата на горивото което е между дюзите .. за да знам че не е от помпата .. т.е. да знам че помпата прави налягане и регулаторите дали работят както трябва

                  Comment


                  • #10
                    Tова става с манометър, но може и да откачиш маркуча и да го стиснеш с палец. Дай на контакт. Трябва да го усетиш
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Да не повярваш но колата запали. Има малък проблем с празния ход, не държи обороти и като пуснеш газта гасне.
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • #12
                        запалих я ... много се радвам .. проблема се оказа в бензиновата помпа .. уж работи .. а всъщност няма налягане.. оказа се преходника в нея който е между моторчето и перката беше счупено .. и така много съм доволен от себе си за постигнатите резултати

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                          Да не повярваш но колата запали. Има малък проблем с празния ход, не държи обороти и като пуснеш газта гасне.
                          А оная простотия, байпаса за празния ход , сложихте ли я? Може да е от нея.

                          Първоначално публикувано от MAD Покажи съобщение
                          запалих я ... много се радвам .. проблема се оказа в бензиновата помпа .. уж работи .. а всъщност няма налягане.. оказа се преходника в нея който е между моторчето и перката беше счупено .. и така много съм доволен от себе си за постигнатите резултати
                          Браво!
                          Успех!
                          Имам два компа и поне три дебиломера за тоя инжекцион, ама както казва Боби, ще сложа по-скоро карбове, но не и него.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            сега вече си работи добре на обороти .. като смачкам газта се форсира добре.. но в едно средно положение има някакво колебаене ... ако чукна леко газта може и да угасне ... реших да проверя свещите .. на предния цилиндър на дясната и задния на лявата глава бяха мокри свещите а другите бяха работи ли добре .. като застанах отзад миришеше от ауспуха на бензин .. не мога да разбера къде е проблема... казаха ми че няма проблем да работи двигатела в авариен режим без ламбда сонда .. но си мисля че проблема може да е от това .. някакви съвети да дадете .. ще съм благодарен

                            Comment


                            • #15
                              Пикаят ти дюзите!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X